Friday, October 8, 2010

A Hebrew Debate

My Hebrew III-02 and III-01 class are learning about “youth movements” and about uniforms. When we finished learning the unit, in order to practice the vocabulary and the grammar we learned, I divided the students into two groups and they had debate for and against wearing uniforms at Cardin. Here are some of the ideas the students brought up in their debate:


Kate Scher:

"אני לא רוצה ללבוש תלבושת אחידה כי אני רוצה להיות מיוחדת. אם אני לובשת תלבושת אחידה, אני לא מרגישה מיוחדת. וגם, תלבושת אחידה היא סמל לעולם הישן! וילדים אוהבים ללבוש מה שהם רוצים ולא מה שההורים אומרים להם ללבוש."

Adina Golob:

"אני כן אוהבת תלבושת אחידה כי בבוקר אני עייפה מאוד ואני לא צריכה לחשוב מה אני לובשת... וגם כל הילדים לובשים אותו הדבר." "

Arielle Bodner:

" אני אוהבת תלבושת אחידה כי כל הילדים ניראים אותו הדבר וככה לא יודעים למי יש כסף ולמי אין כסף. וגם אם יש לנו תלבושת אחידה, הילדים לא חושבים על אופנה והם לומדים יותר טוב... " "

Avital Luny:

"אני לא רוצה ללבוש תלבושת אחידה כי אני אוהבת בגדים אופנתיים, האופנה יפה ואני רוצה ללבוש בגדים אופנתיים. " "

Yaakov Weinstein:

" בית ספר קרדין לא צריך תלבושת אחידה. הבגדים שהילדים לובשים עכשיו בסדר! אם כל הילדים לובשים חולצה לבנה ומכנסיים כחולים, זה משעמם מאוד! אם בית ספר קרדין רוצה תלבושת אחידה אז רק אחרי השנה הזאת..."

~Morah Zohara Chaban
Instructor of Hebrew

No comments:

Post a Comment